Objem, povrch, hĺbka (1/2022, ročník 18)
Ženevčan – O hosťoch (1/2022, ročník 18)
Spoločensko-morálne nezhody a politické riešenia v čase pandémie ochorenia COVID-19 z pohľadu filozofie Alasdaira MacIntyra (1/2022, ročník 18)
Prečo je daseinsanalýza stále tak kritická? (1/2022, ročník 18)
Uvažovať o kráse je stále aktuálne! Výstava sochárky Moniky Immrovej v Plzni (1/2022, ročník 18)
Čo je to človek? (1/2022, ročník 18)
Medzi súčasnou logikou a buddhistickou metafyzikou (1/2022, ročník 18)
O zjavených pravdách a rozumových argumentoch (1/2022, ročník 18)
Aristotelova etika ako teleologicko-eudaimonistický obraz sveta a človeka: filozoficko-tematický rozvrh a textová evidencia Ethica Nicomachea I, 1094a 1 – 1097b 21 (4/2021, ročník 17)
Spisovateľka (La Femme auteur) (4/2021, ročník 17)
O pokoji mysle (Sen. Tranq. 1,1 – 2,15) (4/2021, ročník 17)
Rodová dysfória pri adolescentoch. Etické otázky spojené s informovaným súhlasom (4/2021, ročník 17)
Ako byť s druhým. Husserl, Plessner a prehodnotenie sociality (1/2021, ročník 17)
O pestrosti a aktuálnosti fenomenológie (4/2021, ročník 17)
Otis Laubert: Spiace idey (4/2021, ročník 17)
Literárna geografia a kartografia a ich možné využitie (4/2021, ročník 17)
Annikeris z Kyrény ako zakladateľ Platónovej Akadémie? Komparatívna analýza doxografickej evidencie (Diogenés Laertský, Vit. III. 18 – 20) (4/2021, ročník 17)
Naratívy v novej tvorbe Jaromíra Novotného (3/2021, ročník 17)
Johannes Kepler a snehová vločka (3/2021, ročník 17)
Héroovia chemickej maskulinity. K najnovšej tvorbe Radovana Čerevku (3/2021, ročník 17)
Etika a problém svědomí (3/2021, ročník 17)
Dobro v učení grófa Tolstého a F. Nietzscheho (Filozofia a kázanie) – IV. a V. kapitola (3/2021, ročník 17)
Jak setkání se středoevropskými intelektuály podnítilo zájem Philipa Sidneyho o přírodní vědy: případ Carola Clusia (3/2021, ročník 17)
Antropický princíp a predsókratovská filozofia (3/2021, ročník 17)
Etické dilemy na Slovenskej akadémii vied: Ako sprevádzať vedeckou integritou doktorandky a doktorandov? (3/2021, ročník 17)
Dobro v učení grófa Tolstého a F. Nietzscheho (Filozofia a kázanie) – II. a III. kapitola (2/2021, ročník 17)