Spoločensko-morálne nezhody a politické riešenia v čase pandémie ochorenia COVID-19 z pohľadu filozofie Alasdaira MacIntyra  (1/2022, ročník 18)

Prečo je daseinsanalýza stále tak kritická?  (1/2022, ročník 18)

Uvažovať o kráse je stále aktuálne! Výstava sochárky Moniky Immrovej v Plzni  (1/2022, ročník 18)

Úvodník  (1/2022, ročník 18)

Čo je to človek?  (1/2022, ročník 18)

Medzi súčasnou logikou a buddhistickou metafyzikou  (1/2022, ročník 18)

O zjavených pravdách a rozumových argumentoch  (1/2022, ročník 18)

Aristotelova etika ako teleologicko-eudaimonistický obraz sveta a človeka: filozoficko-tematický rozvrh a textová evidencia Ethica Nicomachea I, 1094a 1 – 1097b 21  (4/2021, ročník 17)

Úvodník  (4/2021, ročník 17)

Spisovateľka (La Femme auteur)  (4/2021, ročník 17)

O pokoji mysle (Sen. Tranq. 1,1 – 2,15)  (4/2021, ročník 17)

Rodová dysfória pri adolescentoch. Etické otázky spojené s informovaným súhlasom  (4/2021, ročník 17)

Ako byť s druhým. Husserl, Plessner a prehodnotenie sociality  (1/2021, ročník 17)

O pestrosti a aktuálnosti fenomenológie  (4/2021, ročník 17)

Otis Laubert: Spiace idey  (4/2021, ročník 17)

Literárna geografia a kartografia a ich možné využitie   (4/2021, ročník 17)

Annikeris z Kyrény ako zakladateľ Platónovej Akadémie? Komparatívna analýza doxografickej evidencie (Diogenés Laertský, Vit. III. 18 – 20)  (4/2021, ročník 17)

Naratívy v novej tvorbe Jaromíra Novotného  (3/2021, ročník 17)

Johannes Kepler a snehová vločka  (3/2021, ročník 17)

Héroovia chemickej maskulinity. K najnovšej tvorbe Radovana Čerevku  (3/2021, ročník 17)

Etika a problém svědomí  (3/2021, ročník 17)

Dobro v učení grófa Tolstého a F. Nietzscheho (Filozofia a kázanie) – IV. a V. kapitola  (3/2021, ročník 17)

Jak setkání se středoevropskými intelektuály podnítilo zájem Philipa Sidneyho o přírodní vědy: případ Carola Clusia  (3/2021, ročník 17)

Antropický princíp a predsókratovská filozofia  (3/2021, ročník 17)

Etické dilemy na Slovenskej akadémii vied: Ako sprevádzať vedeckou integritou doktorandky a doktorandov?  (3/2021, ročník 17)

Úvodník  (3/2021, ročník 17)

Úvodník  (2/2021, ročník 17)

Dobro v učení grófa Tolstého a F. Nietzscheho (Filozofia a kázanie) – II. a III. kapitola  (2/2021, ročník 17)

Láska a oddelenie  (2/2021, ročník 17)

Inakosť a totožnosť  (2/2021, ročník 17)